Erdei iskola beszámoló 4.a

2017. 06. 13-15. Balaton

Június 13-án átszállásos vonatozás után érkeztünk meg a Balatonra. Első nap a balatonszemesi Postamúzeumban voltunk, ahol vezetéssel megnéztük a kiállítást, a gyerekek TOTÓ-t töltöttek ki a hallottakról, majd kipróbálhatták a régi postai eszközöket, járműveket. Délután strandolás következett, este pedig a nádas élővilágát figyeltük meg, ill. a fiúk pecáztak is.

Második nap egész napos tihanyi kirándulás szerepelt a programban. Balatonföldvárról hajóval érkeztünk a Tihanyi-félszigetre, felgyalogoltunk a Levendulaházba. Ott filmvetítés keretében ismerkedtünk a Balaton-felvidék természeti kincseivel, kézműves foglalkozáson levendulazsákot és szappant készítettünk, majd csoportmunkában különböző feladatokat oldottunk meg az interaktív kiállítás megtekintése közben. Ezután a Tihanyi –apátságot csodálhattuk meg belülről is, közös ima keretében adtunk hálát az együtt töltött 4 évért. Visszafelé indulva kipróbáltuk, meg tudjuk-e szólaltatni a híres tihanyi visszhangot (Sikerült!). Este hajóval érkeztünk vissza a szállásra, ahol közösen játszottunk, majd késő estig beszélgettünk.

Harmadik nap sportolás és fürdés szerepelt a programban, majd élményekkel gazdagon érkeztünk haza.